vinobraní
Pravidla pro pořádání akce

M Ě L N I C K É  V I N O B R A N Í  2017

Čl. I.
Organizace akce

1. Akci „Mělnické vinobraní 2017" pořádá město Mělník od pátku 15. 9. 2017 od 13.00 hod. do neděle 17. 9. 2017 do 17.00 hod.

2. Pro pořádání akce „Mělnické vinobraní 2017" jsou vyhrazeny následující prostory: náměstí Míru a Karla IV., ulice: Legionářů, 5. května, Palackého, Jaroslava Seiferta, Tyršova, Kněžny Emmy, Pražská, Fibichova, Svatováclavská, Husova, Česká, Zámecká, Ostruhová, Radniční, Vinohrady Karla IV., Na Vyhlídce, Na Aušperku, Erbenova.

3. Placená zóna Mělnického vinobraní 2017 je vymezena následujícími ulicemi: Legionářů, náměstí Míru, Husova, Erbenova, Svatováclavská, Palackého, 5. května, Kněžny Emmy, Na Vyhlídce, Na Aušperku, Česká, Zámecká, Ostruhová, Radniční.

4. Každý účastník akce „Mělnické vinobraní 2017" souhlasí vstupem na akci s těmito Pravidly a pro pořádání akce Mělnické vinobraní 2017 a Návštěvní řádem Mělnického vinobraní 2017 a je povinen je dodržovat. V případě nedodržení může být účastník pořadatelem vykázán z prostor vymezených pro konání akce „Mělnické vinobraní 2017".

5. Obdobně ostatní účastníci vyjadřují svůj dobrovolný souhlas s těmito pravidly a řádem zaplacením příslušného stanoveného poplatku nebo podepsáním příslušné smlouvy o poskytnutí prostor nebo služby v rámci dané akce.

6. Návštěvníci slavnosti „Mělnického vinobraní 2017" jsou povinni poslechnout pokynů pořadatelské služby stejně tak provozovatelé a zaměstnanci stánků a atrakcí včetně zásobování.

Čl. II.
Provoz atrakcí

1. Podmínky provozu atrakcí jsou upraveny formou individuálně uzavřených smluv mezi pořadatelem a nájemci jednotlivých části ploch.

2. V případech, které jednotlivě uzavřené smlouvy neupravují, se postupuje podle těchto pravidel a platných právních předpisů.

3. Provoz atrakcí a zvukový doprovod:

Provoz atrakcí je ve dnech konání akce „Mělnické vinobraní 2017" vymezen takto:

pátek 15. 9. 2017 12:00 hod. až 24:00 hod., zvukový a hudební doprovod do 22:00
sobota 16. 9. 2017 9:00 hod. až 24:00 hod., zvukový a hudební doprovod do 22:00
neděle 17. 9. 2017 9:00 hod. až 18:00 hod.

4. Uzavření vyhrazeného prostoru bude provedeno dne 14. 9. 2017 od 17.00 hod. Od této doby je možno provádět stavbu atrakcí.

5. Likvidace všech zařízení se provede ihned po skončení akce „Mělnické vinobraní 2017", nejpozději však do 24.00 hod. dne 17. 9. 2017.

6. Dřívější likvidace všech zařízení před ukončením provozní doby dle bodu 1 není povolena.

Čl. III.
Stánkový prodej

1. Stánkový a pochůzkový prodej je povolen pouze na základě příslušné smlouvy resp. povolení vydaném MÚ Mělník pro tuto akci.

2. Prodejní doba stánků je ve dnech konání akce „Mělnické vinobraní 2017" vymezena takto:
pátek 15. 9. 2017 12:00 hod. až sobota 16. 9. 2017 2:00 hod.
sobota 16. 9. 2017 8:00 hod. až neděle 17. 9. 2017 2:00 hod.
neděle 17. 9.2017 8:00 hod. až 18:00 hod.

3. Pozdější skončení prodeje dle provozní doby viz bod 2 a složení stánku není povoleno.

4. Nájemce stánku je povinen:
• udržovat pronajaté místo a jeho přilehlé okolí v čistotě a po skončení prodeje je zanechat čistě uklizené
• všechny stánky s občerstvením musí být vybaveny nepropustným sorpčním kobercem, tak aby se zabránilo znečištění dlažby
• všechny stánky využívající k přípravě potravin oheň (plynové vařiče a grily, grily na dřevěné uhlí nebo dřevo apod.) musí být vybaveny vhodným hasicím přístrojem s dostatečnou kapacitou.
• uposlechnout pokynů pracovníků provádějící čištění města a odstranit stolky, židle a jiná zařízení na dobu nezbytnou k očištění prostoru
• uposlechnout pokynů pořadatelů akce „Mělnické vinobraní 2017", a to zejména co se týče vzhledu a umístění stánku
• mít po celou dobu prodeje vyvěšen originál povolení Městského úřadu Mělník na viditelném místě (v pravém horním rohu stánku)
• mít na zápěstí ruky připevněnu platnou vstupenku nebo jiné označení určené pořadatelem akce „Mělnického vinobraní 2017"
• zajistit pořádek a dodržování obecně závazných předpisů, včetně vyhlášek města Mělníka
• po skončení akce „Mělnické vinobraní 2017" 17. 9. 2017 do 19.00 hodin uklidit pronajatý prostor

5. Kotvení stánků a veškerého zařízení, do dlážděných nebo asfaltových povrchů chodníků a komunikací pomocí hřebů, trnů, vrutů, kotev je zakázáno. Rovněž je zakázáno jakékoliv rozebírání a výškové úpravy těchto povrchů.

6. Nájemce odpovídá za veškerou škodu, kterou způsobil nebo zavinil v souvislosti s vykonáváním své činnosti při akci „Mělnické vinobraní 2017"

7. Nájemce bere na vědomí, že v uzavřeném prostoru akce „Mělnické vinobraní 2017" nesmí parkovat žádná vozidla a je povinen dodržovat povolenou dobu zásobování dne:
15. 9. 2017 od 6:00 hod. do 14:00 hod.
16. 9. 2017 od 6:00 hod. do 9:00 hod.
17. 9. 2017 od 6:00 hod. do 9:00 hod.

8. Město Mělník si vyhrazuje právo obsadit místa stánkového prodeje dle potřeb a záměru akce „Mělnické vinobraní 2017" (omezení a určení sortimentu v daném místě).

Čl. IV.
Parkování a vjezd do města

1. Vjezd do města je po dobu akce „Mělnické vinobraní 2017" možný pouze určenými vjezdy. Parkování ve městě se řídí dopravními značkami (jinak příkazy obsluhy pronajatých parkovišť).

2. Vjezd do města je povolen zásobovacím vozům v době vymezené dle čl. IV. Vozidlům s příslušným povolením MÚ Mělník, vozidlům občanů trvale bydlících ve vymezeném prostoru, vozidlům Městské policie Mělník a Policie ČR, vozidlům záchranné služby a HZS.

3. Do prostor vinobraní je zakázán vjezd vozidel o zatížení 10 tun na nápravu nebo větším.

4. O vjezdu vozidel o celkovém zatížení 10 tun nebo větším musí být dopředu informován organizátor.

5. Na chodníky je povolen vjezd vozidel, přívěsů, atrakcí do okamžité hmotnosti ( tj. vozidlo včetně nákladu) max. 3,5 t. Vjezd na chodník musí být zajištěn zhotovením nájezdu. Pod koly vozidla a pod konstrukcí atrakce musí být použity roznášecí podložky.

6. Pod motory vozidel, motory atrakcí musí být umístěny vany na zajištění úkapů ropných produktů.

7. Zásobovací vozidla musí být umístěna jen v místech k tomu určených. Umístění zásobovacího vozidla bude vyznačeno v povolení (např. u prodejního místa, v jiném místě), nebude-li takto vyznačeno, vozidlo se nesmí mimo dobu uvedenou v Čl. IV odst. 4 nacházet v placené zóně.

Čl. V.
Poplatky

1. Ceny za pronájem plochy a stánků při akci „Mělnické vinobraní 2017".

Komerční stánky (standardně max. 3 m)

Zóna A (nám. Míru)
Podloubí, dřevěný stánek           13 500,- Kč
za hlavní scénou                          8 000,- Kč
Ostatní                                       10 000,- Kč

Zóna B
Svatováclavská, 5. května, Palackého,              7 000,- Kč

Zóna C
Legionářů, Erbenova, 5. května od Pražské brány, Kněžny Emmy           3 000,- Kč

 

Stánek 1m zóna A (a za každý započatý metr)                    4 000,- Kč
Stánek 1m zóna B (a za každý započatý metr)                    2 000,- Kč
Stánek 1m zóna C (a za každý započatý metr)                    1 500,- Kč
Předzahrádky zóny A, B, C (a za každý započatý metr)       1 000,- Kč
Pochůzkový prodej (každý jednotlivý prodejce)                   1 000,- Kč
Plátěný stánek (půjčovné stavba)                                        2 500,- Kč

Řemeslné stánky (standardně max. 3 m)

řemeslný stánek s prodejem (Svatováclavská ul.)              2 000,- Kč
řemeslný stánek s prodejem (ostatní)                                1 000,- Kč
řemeslný stánek s občerstvením                                        4 000,- Kč
řemeslný stánek s předváděním řemesel                              600,- Kč
+ 200,- za každý další započatý metr
řemeslný stánek 1m (a za každý další započatý metr)       1 000,- Kč

Připojení k elektrické síti

Přípojka k el. proudu 230 V, max. příkon 200 W              600,- Kč
Přípojka k el. proudu 230 V, max. příkon 2 kW             1 200,- Kč
Přípojka k el. proudu 230 V, max. příkon 3,6 kW          2 400,- Kč
Připojení vyšším výkonem nebo napětím bude řešeno individuálně.

Rozmístění v dané ulici bude upřesněno na místě.

Město Mělník uhradí majitelům podloubí 4 500 Kč za každý městu pronajatý oblouk v době vinobraní.

2. Vstupné.

Třídenní vstupenka zakoupená od 1. 4. do 31. 8. 2017:                                  150,- Kč
Třídenní vstupenka zakoupená od 1. 9. do 14. 9. 2017:                                  180,- Kč
Třídenní vstupenka zakoupená v době konání a na místě akce (15. - 17. 9.): 200,- Kč
Jednodenní vstupenka:                                                                                    120,- Kč
Děti do 140cm výšky, občané nad 70 let a držitelé ZTP a ZTP/P                       zdarma

Zaměstnanci v placené zóně (3 denní):                                                            100,- Kč
Vratná vstupenka (časově omezená na 1/2 hod.):                                           120,- Kč

Všechny vstupenky jsou nepřenosné.

Čl. VI.
Kontrola vstupu a vjezdu

1. Ke kontrole vstupu a vjezdu do placené zóny města je oprávněna pořadatelská služba.

2. Kontrola oprávněnosti vstupu do placené zóny může být prováděna po celou dobu akce.

3. Vratná vstupenka (časově omezená na 30 minut) bude vydávána oproti záloze 120 Kč (je určena pro neodkladný vstup do placené zóny vinobraní). Záloha 120 Kč bude vrácena, pokud se účastník vrátí zpět do 30 minut na místo výdeje vratné vstupenky.

4. Návštěvník placené zóny „Mělnického vinobraní 2017" musí mít vstupenku připevněnu na zápěstí ruky, a to způsobem k tomu určeným.

5. Vstupenka padělaná, přetržená, řádně nepřipevněná nebo jinak poškozená je neplatná. Návštěvník, který se v placené zóně s takovouto vstupenkou pohybuje nebo se pokouší
s takovouto vstupenkou o vstup do placené zóny, se dopouští přestupku dle § 50 zákona
o přestupcích. Pořadatelská služba je oprávněna takovouto neplatnou vstupenku osobě odebrat, osobu vykázat resp. nevpustit do placené zóny.

Pravidla pro pořádání akce „M Ě L N I C K É V I N O B R A N Í 2017" byla schválená radou města dne 6. 3. 2017